پیش انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۶-۹۷

۰۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۱ کد : ۳۰۹۱ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۶۷

   پیش انتخابواحد نیمسال آینده (دوم97-96)

وکنترل انتخاب واحد نیمسال جاری

به اطلاع دانشجویان میرساند پیشانتخابواحد ترم آینده (دوم 97-96) و کنترل انتخاب واحد ترم جاری از تاریخ 96/8/27 لغایت 96/9/22 خواهد بود که شیوه انجام آن به شرح زیر میباشد. (مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد)

1- لیست دروسی که در ترم بعد احتمال ارائه آن خواهد بود، در سایت گروه آموزشی شما اعلام میشود.

2- فرم پیشانتخاب واحد و چارت رشته تحصیلی شما نیز در سایت گروه موجود است که لازم است آنها را دانلود نمائید.

3- یک نسخه کارنامه کلی (کارنامه جدید) از پورتال آموزش تهیه کنید.         

4- نمره دروسی را که گذراندهاید با خودکار در چارت رشته تحصیلی خود وارد نموده و برای دروس ترم جاری بجای نمره با مداد علامت تیک درج نمائید.

5- با مراجعه به لیست دروسی که طی اعلام گروه آموزشی احتمال ارائه آنها در ترم آینده خواهد بود، درسهای مورد نظر خود را در فرم پیشانتخاب واحد وارد نمائید.

6- با در دست داشتن فرم پیشانتخاب واحد تکمیل شده، چارت رشته تحصیلی کامل شده و پرینت کارنامه کلی(جدید) به استاد راهنمای محترم خود مراجعه تا بررسی لازم در خصوص دروس پیشنهادی ترم بعد و دروس انتخاب شده ترم جاری شما صورت پذیرد.

7- پس از تائید فرم پیشانتخابواحد و تأیید دروس انتخابی ترم جاری در کارنامه توسط استاد محترم راهنما، آنها را قبل از پایان مهلت پیش انتخابواحد تحویل کارشناس گروه آموزشی خود نمائید.

8- این پیشانتخاب واحد به منزله انتخابواحد نبوده و لازم است طبق زمانبندی اعلام شده در تقویم آموزشی ترم آینده و با توجه به توصیههای استاد محترم راهنما به پورتال آموزش مراجعه و انتخابواحد ترم آینده را انجام دهید.

9- لازم است دروس انتخابی ترم آینده مطابق با پیشانتخابواحد تأیید شده توسط استاد محترم راهنما باشد.

10- پیشانتخابواحد برای همه دانشجویان الزامی است لذا در صورت عدم پیشانتخاب واحد مجاز به انتخابواحد ترم آینده نخواهید بود. ضمناً مهلت پیش‌انتخاب واحد قابل تمدید نخواهد بود.  


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۱۲ خرداد ۱۳۹۸